Mnogość asortymentu, jeśli chodzi o słodkie gadżety reklamowe jest naprawdę ogromna! Każdy produkt zostaje oznakowany logiem Twojej firmy lub indywidualną grafiką. Możesz również zlecić stworzenie opakowań okazjonalnych, które uwzględniają dedykowane słodycze firmowe na:
– Wielkanoc
-Boże Narodzenie
-Halloween
czy inne okazje. Sprawdź, dlaczego warto postawić na cukierki z nadrukiem i na co zwrócić szczególną uwagę!
Słodycze reklamowe – najskuteczniejszy marketingowy przekaz!
Aby marketingowy przekaz był jak najbardziej efektywny, musisz zwrócić szczególną uwagę na jakość proponowanych podarunków dla swoich klientów. Zamawiaj słodycze tylko wysokiej jakości oraz efektownie zapakowane, tak aby stanowiły one naprawdę miłą niespodziankę i były wyrazem szacunku do Twojego klienta. Otrzymanie słodkiego upominków sprzyja zadowoleniu, które powiązane jest z Twoją marką! Zarówno cukierki z nadrukiem jak i inne słodycze o charakterze reklamowym o wiele skuteczniej promują firmę niż tanie gadżety reklamowe, takie jak długopisy pendrive czy inne drobiazgi. Cukierki są idealnym pomysłem na promocje dla firm, które działają w branży dziecięcej, ale oczywiście nie tylko! Wśród najpopularniejszych słodyczy marketingowych znajdują się:
– ulubione przez wszystkich krówki
– miętówki
– cukierki pudrowe w zbiorczych opakowaniach z wyraźnym logo firmy na górze pojemnika
– lizaki
– żelki
Zalety cukierków firmowych – dlaczego powinieneś je zamówić?
Przede wszystkim musisz wiedzieć, że cena słodyczy reklamowych nie jest wysoka! Poza tym możesz je bez problemu dzielić i zabierać nawet na oddalone o setki kilometrów od siedziby firmy:
– targi
-konferencję
– imprezy branżowe
Słodycze reklamowe możesz również wykorzystać jako:
– podziękowanie za zrobione zakupy dołączone do paragonu
– umieścisz je w przesyłce dla klienta
– wyślesz z okazji Wielkanocy, Bożego Narodzenia, Dnia Dziecka dla Twoich stałych i wiernych klientów
Pamiętaj, że aby cukierki się nie zmarnowały musisz obliczyć średni obrót w twojej firmie i na podstawie tego zamówić potrzebną ilość słodyczy. Nie zapomnij o zapasie, który powinien wynosić mniej więcej 10%. Jeżeli wybierasz się na targi, konferencję lub imprezę branżową wiadomym jest, że musisz tych słodycze zabrać o wiele więcej. Na swojej stronie internetowej umieścić informację, że do każdej przesyłki dołączasz słodki upominek. Dzięki temu klienci będą czuli się docenieni, co pozwoli również na ich identyfikowanie się z Twoją marką.